loading...
وبلاگ هواداران استقلال آبی دلان
آخرین ارسال های انجمن
آگرین بازدید : 63 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

بانک ورزش- فرزاد حاتمی روز گذشته در فدرسایون فوتبال حاضر شد تا شایعه شود او در رابطه با پرونده نکونام و قلعه نویی به کمیته اخلاق رفته است. او در مصاحبه امروزش با خبرگذاری فارس این شایعه را تکذیب کرده و گفته است: یک پیشنهاد خوب خارجی داشتم که خیلی هم جدی بود اما در نهایت کنسل شد، البته از تیم‌های لیگ برتری هم پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم به مس بروم.البته قبل از این ماجراها یک نفر باعث شد تا پیوستنم به دو تیم لیگ برتری از جمله ذوب‌آهن منتفی شود. این فرد روزهای آخر زیر قولش زد و من هم دیگر حرفی نزدم. همان فردی که اشاره کردم، فیض بخش کارگزارم بود که به هیچ عنوان او را تأیید نمی‌کنم. در فدراسیون حاضر شدم تا با حضور در کمیته انضباطی از او شکایت کنم. امیدوارم روابط بین الملل فدراسیون به اقداماتی که چنین کارگزارهایی انجام می‌دهند رسیدگی کند. باید با چنین افرادی که با بازیکنان قرارداد می‌بندند و بعد سراغ کار خود می‌روند و دیگر پیدایشان نمی‌شود باید به شدت برخورد کرد. او پولی که آن را حلال نمی‌کنم را از من گرفت. 10-20 میلیون تومان برای من پولی نیست اما آن را حلال نمی‌کنم و امیدوارم فدراسیون به اقدامات این افراد که فقط کارت ایجنتی دارند، اما از خیلی از دلال‌ها بدتر هستند، رسیدگی کنند.

اما این نکته مصاحبه حاتمی جایی است که او به نوعی صحبت های نکونام علیه قلعه نویی را تایید کرده است. او در این خصوص گفته است: اگر شاهد بخواهند حاضرم بیایم و صحبت کنم. برخی حرف‌ها را می‌توان تأیید کرد و برخی‌ها را هم خیر. وارد جزئیات نمی‌شوم. اما اگر خواستند می‌آیم و حرف‌هایم را می‌زنم اما ترجیح می‌دهم این صحبت‌ها در قالب مصاحبه نباشد. اگر لازم شود، می‌آیم و صحبت‌هایم را می‌کنم اما سند و مدرک ندارم. سند و مدرکم چشم و گوشم است. یک مرد مثل مرد حرف می‌زند و مثل مرد هم عمل می‌کند.سربسته می‌گویم که یک مرد مثل مرد حرف می‌زند و نامردی نمی‌کند. در پایان هم می گویم جواد نکونام دروغگو نیست. والسلام!

آگرین بازدید : 47 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، امیرحسین صادقی بعد از اتفاق‌های حاشیه‌ای که برایش پیش آمده بود و درگیری‌هایی که با یکی از بستگان قلعه‌نویی داشت و همچنین مصدومیتی که درگیرش بود امروز برای اولین مرتبه در تمرین استقلال حاضر شد.

قلعه‌نویی با صادقی برخورد گرمی داشت. در این تمرین محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال هم حضور دارد.

آگرین بازدید : 2310 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیش فروش بلیت دیدار رفت دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال آغاز شد و تنها دقیقه‌ای پس از بازگشایی سیستم بلیت فروشی این مسابقه، اولین بلیت این بازی توسط یک تماشاگر پرسپولیسی پیش خرید شد.

پیش خرید بلیت مسابقات، فقط برای کاربرانی خواهد بود که کارت عضویت دارند. تماشاگرانی که می‌خواهند بلیت‌های بازی‌های آتی را پیش خرید کنند و کارت عضویت ندارند، می‌توانند از طریق سامانه کارت عضویت خریداری و سپس بلیت مسابقات را پیش خرید نمایند.

کلیه بلیت‌‌های طبقه اول و طبقه‌ دوم فقط از طریق این سامانه به فروش می‌‏رسد و در محل ورزشگاه آزادی هیچ بلیتی فروخته نخواهد شد.

دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 14 و 45 دقیقه روز جمعه 30 آبان ماه به میزبانی آبی‌پوشان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

آگرین بازدید : 45 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

سعید امرایی که در دیدار استقلال و خونه به خونه دچار آسیب دیدگی شدید شد و به بازی ادامه نداد با پارگی رباط رو به رو شده و مدت‌ها از میادین دور خواهد بود زیرا پس از عکسبرداری از پای این بازیکن مشخص شد که امرایی باید پای خود را به تیغ جراحی بسپارد.

این بازیکن جزو سهیمه زیر 23 سال استقلال است که با تیم بزرگسالان تمرین می‌کرد و حالا مشخص نیست آیا او در فهرست آبی‌پوشان می‌ماند یا خیر.

آگرین بازدید : 7 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (4)

استقلال با حساب سه بر صفر موفق شد از سد پیکان بگذرد و صدرنشین رقابت های لیگ برتر شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار پیکان و استقلال با برتری سه بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. برای استقلال حیدری، کریمیان و شهباززاده گلزنی کردند. در این دیدار استقلالی‌ها بازی به مراتب بهتری از حریف ارائه دادند و در روزی که خطر جدی ای دروازه آنها را تهدید نکرد، آنها براحتی صدرنشین رقابت های لیگ برتر شدند.

گزارش نیمه اول:

در نیمه نخست این دیدار بازی متعادلی از سوی دو تیم ارائه شد و در مجموع بازی زیبایی ارائه نشد.

یکی از بهترین فرصت‌های استقلال را در این نیمه سجاد شهباززاده بدست آورد که شوت سنگین او با اختلافی اندک راهی اوت شد. با این حال در دقیقه 29 این دیدار خسرو حیدری روی اشتباه مسلم خط دفاعی پیکان با دروازه بان این تیم تک به تک شد و با یک بغل پای زیبا گل نخست این دیدار را به ثمر رساند.

گزارش نیمه دوم:

با آغاز نیمه دوم، استقلال بر بازی بیشتر سوار بود و در دقیقه 53 این مهدی کریمیان بود که با فرار از تله آفساید پیکانی‌ها در شرایطی تک به تک با رحمتی، توپ را به گل تبدیل کرد تا حساب کار دو بر صفر به سود استقلال شود.

در ادامه این دیدار بازهم شاگردان قلعه نویی بر بازی سوار بودند و در دقیقه 61 روی یک کرنر، این سجاد شهباززاده بود که دروازه پیکان را برای بار سوم باز کرد.

پس از گل سوم استقلال، بازهم شاگردان قلعه نویی به دنبال زدن گل‌های بیشتر بودند. رمضانی در دقیقه 69 و قاضی در دقیقه 73 می توانستند با شوت هایشان، استقلال را به گل‌های بیشتری برسانند اما بدشانسی مانع از این اتفاق شد. در پایان تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه بی ثمر ماند تا استقلال با کسب سه امتیاز این دیدار، 12 امتیازی و صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد.

ترکیب استقلال: محسن فروزان، هرائر مگویان، هاشم بیک زاده، یعقوب کریمی، میلاد فخرالدینی، مهدی کریمیان (آندرانیک تیموریان 70)، خسرو حیدری (علیرضا رمضانی 47)، امید ابراهیمی، جاسم کرار (امیرحسین طاهونی 86)،محمد قاضی و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: سیدمهدی رحمتی، علیرضا محمد (سیدعلی حسینی 71)، محمد نصرتی، آرمان قاسمی، حمید دیوسالار، جی‌لوید ساموئل، محمد سوراکا، وحید حیدریه (میت اتروویچ 63)، امیرحسین فشنگچی، مجید خدابنده‌لو (میلاد نوری 50) و سعید دقیقی.

به گزارش ایسنا، در دیگر دو دیداری که همزمان با بازی استقلال و پیکان برگزار شد نفت مسجد سلیمان در خانه برابر گسترش فولاد تبریز با نتیجه یک بر یک متوقف شد و ذوب آهن هم در خوزستان با نتیجه یک بر یک برابر استقلال صنعتی به تساوی رسید.

امروز سه بازی دیگر هم برگزار شده بود که این نتایج به دست آمد:

سایپا 2- نفت تهران یک

تراکتورسازی 4- صبای قم 2

سپاهان یک- فولاد یک

آگرین بازدید : 19 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (4)

پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از شیوه کار باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال ایران گفت: اگر باشگاه‌های ما سازندگی داشته باشند، تیم ملی هم خوب می‌شود.

جعفر کاشانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اظهارات کارلوس کی‌روش و علی کفاشیان مبنی بر این که هدف، صعود به جام‌جهانی 2018 است، گفت: وقتی تشکل ورزش مقطعی باشد همین می‌شود که فقط به "تیم" فکر می‌کند. اگر باشگاه‌ها سازندگی داشته باشند، اهداف تیم ملی هم فراتر از صعود به جام جهانی می‌شود. فوتبال ایران به باشگاه‌های با فرهنگ و با کلاس نیاز دارد. اثر این کار در تیم ملی هم مشهود خواهد بود. عملکرد تیم ملی در برزیل نشانگر سطح فوتبال ایران نیست.

کاشانی افزود: در همه جای دنیا کمیته‌های فنی برای اهداف تیم ملی تصمیم می‌گیرند نه یک فرد. فدراسیون فوتبال باید کمیته‌ فنی داشته باشد و برای آینده و زیرساخت‌ها برنامه بریزد ولی ما زیر ساخت نداریم.

ملی‌پوش دهه 40 و 50 فوتبال ایران همچنین گفت: کار مربی تیم ملی هماهنگ کردن بازیکنان است. سرمربی تیم ملی به بازیکنان تاکتیک یاد نمی‌دهد. باشگاه باید سازندگی داشته باشد و بازیکنان را خوب تربیت کند.

سرمربی تیم ملی هم آنها را با بهترین شیوه کنار هم قرار می‌دهد. فدراسیون وظیفه سازندگی ندارد. در ایران فدراسیون کار باشگاه‌ها را می‌کند و این باشگاه‌ها هستند که از تولیدات تیم‌های ملی پایه استفاده می‌کنند.

کاشانی همچنین گفت: مسئولان فدراسیون و کی‌روش گفته‌اند که جام ملت‌های آسیا اولویتشان نیست. شاید این حرف توجیه ناکامی احتمالی ایران در این جام باشد اما حقیقت این است که کی‌روش حق دارد این را بگوید. او باید از دل همین لیگ بازیکن انتخاب کند و نمی‌تواند از خارج از کشور بازیکن بگیرد.

وی درباره کیفیت مسابقات لیگ برتر هم گفت: لیگ خوب برگزار می‌شود. برخی تیم‌ها مثل ذوب آهن و نفت تهران با کلاس بازی می‌کنند و سیستم‌ دارند. معلوم است که کارهایشان برنامه‌ریزی دارد. باید این گونه باشگاه‌ها فعالیت مداوم داشته باشند.

کاشانی افزود: هنوز نمی‌شود درباره عملکرد مربیان قضاوت کرد. اگر چند بازی دیگر هم سپری شود آن وقت می‌توان کار تیم‌ها را ارزیابی کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در ابتدای فصل چهاردهم لیگ برتر نیز گفت: پرسپولیس سال‌هاست که دارای مشکلات عدیده است. پرسپولیس یک تیم است و تا وقتی باشگاه نباشد، مشکلاتش پا برجاست.

وی در پایان گفت: امیدوارم روزی دارای باشگاه باشیم که به صورت خصوصی شکل گرفته و از نخبگان در ترکیبش استفاده کند. فوتبال امروز دیگر یک مقوله تفریحی نیست، بلکه عامل مهمی برای اثرگذاری در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرشمانتیجه ی بازی استقلال*نفت چه می شود؟
    بهترین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 179
  • بازدید کلی : 19,841