loading...
وبلاگ هواداران استقلال آبی دلان
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بازدید : 2221 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:به استقلال نیامده‌ام که با مصاحبه و اعتراض در ترکیب قرار بگیرم بلکه می‌خواهم با تلاش به این جایگاه برسم.

مهدی کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان، شادی گلش، نیمکت‌نشینی در 4 دیدار گذشته و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: در مورد بازی با پیکان صحبت کن. چقدر استقلال به تیم ایده‌آل‌تان نزدیک شده است؟

تیم‌ها هفته به هفته بهتر می‌شوند و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. هر چقدر زمان جلوتر برود، هماهنگ‌تر می‌شویم و بازی‌های زیباتری از استقلال می‌بینید. بازی با پیکان روز خوب ما بود. در این دیدار هم 3 امتیاز را گرفتیم و هم با بازی خوب هواداران را خوشحال به خانه فرستادیم.

* تسنیم: بازگشت تو به ترکیب استقلال همراه با گل بود...

سعی کردم در هفته‌های گذشته تمرینات خوبی انجام دهم. در یکی دو هفته اول به دلیل اینکه دیر به تیم اضافه شده بودم، برای آمادگی نیاز به زمان داشتم اما در 2 هفته گذشته بدنم آماده بود. در بازی با پیکان با کمک بچه‌ها و کرار جاسم موفق شدم گل بزنم. خدا را شکر می‌کنم که در اولین بازی برای استقلال هم گل زدم و هم استقلال به صدر جدول رفت.

* تسنیم: برای خودت که سال‌ها در لیگ برتر بازیکن ثابت سپاهان و تراکتورسازی بودی، عجیب نبود در 4 بازی اول استقلال نیمکت نشین شوی؟

مهمترین موضوع این است که در تمرینات تلاشم را انجام دهم تا نظر کادر فنی را برای بازی کردن جلب کنم. بازی کردن هر بازیکنی به نظر سرمربی برمی‌گردد. نیمکت‌نشینی سخت است اما من بازیکن حرفه‌ای هستم و برایم مهم نیست که چقدر بازی می‌کنم. مهم این است که وقتی در ترکیب قرار بگیرم، برای استقلال خوب بازی کنم.

* تسنیم: این حرف درست اما برای تو سخت نبود که 4 بازی روی نیمکت بنشینی؟

هر بازیکنی از نیمکت نشینی ناراحت می‌شود ولی باید در تمرینات کار کرد تا نظر سرمربی جلب شود. در این مدت مصاحبه‌ زیادی از من ندیده‌اید و به استقلال هم نیامده‌ام که با مصاحبه و اعتراض در ترکیب قرار بگیرم. آمده‌ام که کار کنم و این کار را در زمین نشان دهم. وقتی قراردادی با باشگاه می‌بندیم، باید حرفه‌ای رفتار کنیم. در هیچ کجای دنیا قراردادی بسته نمی‌شود که بازیکن حتما ثابت بازی کند. قبول دارم در چند سال اخیر اتفاق نیفتاده که من 2 بازی روی نیمکت بنشینم اما توکلم به خدا است و هر وقت صلاح باشد بازی می‌کنم.

* تسنیم: داستان شادی که بعد گلت انجام دادی، چه چیزی بود؟

این حرکت را در بوشهر هم در شادی‌ها و هم در عزاداری انجام می‌دهند. قبل از بازی با پیکان با بازیکنان هماهنگ کردیم که اگر گل بزنم، این حرکت را که مخصوص

بوشهری‌ها است، انجام دهیم. این کار «سنج و دمام» نام دارد.

* تسنیم: بگذریم. علاوه بر استقلال چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌دانی؟

سپاهان را تیم خوبی دیدم. این تیم به همراه پرسپولیس مدعی قهرمانی است.

* تسنیم: صحبت پایانی؟

از هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که در اولین بازی‌ که برای استقلال انجام دادم، به من کمک کردند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرشمانتیجه ی بازی استقلال*نفت چه می شود؟
    بهترین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 178
  • بازدید کلی : 19,840