loading...
وبلاگ هواداران استقلال آبی دلان
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بازدید : 14 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در ابتدا به موفقیت تیمش فکر می‌کند و پس از آن به دنبال پیشرفت خود خواهد بود.

میلاد فخر‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: همانطور که همه دیدند بازی خوبی را مقابل پیکان انجام دادیم و موفق شدیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و در کورس قهرمانی بمانیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه پیکان بازی بسته‌ای را در دستور کار داشت، گل اول‌مان به موقع بود و گره بازی باز شد. بعد از این گل موفق شدیم گل‌های بعدی را نیز به ثمر برسانیم و به یک پیروزی پرگل برسیم.

مدافع - هافبک تیم استقلال در خصوص شرایط تیم پیکان تصریح کرد: پیکان تیم ضعیفی نبود و مطمئن باشید که این تیم در هفته‌های آینده نتایج بهتری می‌گیرد. روز گذشته استقلال نمایش خیلی خوبی داشت و به واسطه عملکرد خوب تیم ما پیکان سه گل خورد.

فخرالدینی در مورد اینکه آیا می‌تواند به روند خوبش در استقلال ادامه دهد، گفت: اینطور نیست که تنها در مقطعی خوب بازی کنم. به استقلال آمده‌ام که پیشرفت کنم و خودم را نشان دهم. البته باید بگویم که همه سعی و تلاشم این است که ابتدا استقلال موفق باشد و پس از آن خودم پیشرفت کنم.

وی در مورد تشویق هواداران استقلال با شعار عجیب «میلاد لامبورگینی» عنوان کرد: این شعاری بود که هواداران استقلال برای من ساخته‌اند. لامبورگینی یک ماشین است و نمی‌دانم چرا آنها این لقب را به من دادند!

مدافع - هافبک استقلال، دیدار هفته آینده استقلال مقابل گسترش فولاد را بازی سخت توصیف کرد و گفت: گسترش بازیکنان جوانی دارد که قطعاً مقابل استقلال با انگیزه ظاهر می‌شوند. با این وجود برای اینکه همچنان در کورس باقی بمانیم مانند دیدار با پیکان تلاش می‌کنیم که سه امتیاز را کسب کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرشمانتیجه ی بازی استقلال*نفت چه می شود؟
    بهترین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 213
  • بازدید کلی : 19,875