loading...
وبلاگ هواداران استقلال آبی دلان
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بازدید : 42 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (3)

 

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: یکی از بحث‌های مطرح شده در جلسه هیئت مدیره این بود که همراه تیم استقلال برای سفر به شهرستان‌ها افراد اضافه حضور نداشته باشند.

سید سعید افجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: در این جلسه چند نفر از وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند و از ما خواستند گزارشی درباره مسائلی مالی باشگاه ارائه دهیم. آنها درخواست داشتند هر پولی که قرار است به حساب باشگاه واریز شود، از طریق خزانه وزارت ورزش صورت بگیرد.

وی مسئله واگذاری باشگاه استقلال به بخش خصوصی را دیگر مبحث جلسه هیئت مدیره استقلال اعلام کرد و افزود: در این زمینه بحث‌های زیادی صورت گرفت و مقداد نجف‌نژاد که رئیس فراکسیون ورزش است، دیدگاه مجلس را در این زمینه تشریح کرد. به طور طبیعی مشکلاتی برای واگذاری باشگاه به بخش خصوصی وجود دارد که در این زمینه بحث و گفت‌وگو شد.

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد: یکی دیگر از بحث‌های مطرح شده این بود که همراه تیم استقلال برای سفر به شهرستان‌ها افراد اضافه حضور نداشته باشند. همچنین درباره پیشکسوتان نیز بار دیگر لیستی به ما داده شد تا شمار بیشتری از آنها برای تیم فوتبال پیشکسوتان باشگاه بازی کنند و اگر تعدادی هم توان بازی ندارند، کنار تیم حضور داشته باشند.

افجه‌ای در خصوص اظهارات بهرام افشارزاده مبنی بر کسر 30 درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی برای رسیدن به سقف بودجه تعیین شده گفت: منظور افشارزاده این نبود که 30 درصد از قرارداد تیم کم می‌شود. منظور اصلی او این بود که بر خلاف سال گذشته که 50 درصد پیش قسط قراردادها پرداخت می‌شد، امسال با پرداخت 30 درصد آغاز کردیم. در مجموع نسبت به فصل گذشته 30 درصد از بودجه تیم کاهش یافت.

میلاد بازدید : 2221 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:به استقلال نیامده‌ام که با مصاحبه و اعتراض در ترکیب قرار بگیرم بلکه می‌خواهم با تلاش به این جایگاه برسم.

مهدی کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان، شادی گلش، نیمکت‌نشینی در 4 دیدار گذشته و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: در مورد بازی با پیکان صحبت کن. چقدر استقلال به تیم ایده‌آل‌تان نزدیک شده است؟

تیم‌ها هفته به هفته بهتر می‌شوند و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. هر چقدر زمان جلوتر برود، هماهنگ‌تر می‌شویم و بازی‌های زیباتری از استقلال می‌بینید. بازی با پیکان روز خوب ما بود. در این دیدار هم 3 امتیاز را گرفتیم و هم با بازی خوب هواداران را خوشحال به خانه فرستادیم.

* تسنیم: بازگشت تو به ترکیب استقلال همراه با گل بود...

سعی کردم در هفته‌های گذشته تمرینات خوبی انجام دهم. در یکی دو هفته اول به دلیل اینکه دیر به تیم اضافه شده بودم، برای آمادگی نیاز به زمان داشتم اما در 2 هفته گذشته بدنم آماده بود. در بازی با پیکان با کمک بچه‌ها و کرار جاسم موفق شدم گل بزنم. خدا را شکر می‌کنم که در اولین بازی برای استقلال هم گل زدم و هم استقلال به صدر جدول رفت.

* تسنیم: برای خودت که سال‌ها در لیگ برتر بازیکن ثابت سپاهان و تراکتورسازی بودی، عجیب نبود در 4 بازی اول استقلال نیمکت نشین شوی؟

مهمترین موضوع این است که در تمرینات تلاشم را انجام دهم تا نظر کادر فنی را برای بازی کردن جلب کنم. بازی کردن هر بازیکنی به نظر سرمربی برمی‌گردد. نیمکت‌نشینی سخت است اما من بازیکن حرفه‌ای هستم و برایم مهم نیست که چقدر بازی می‌کنم. مهم این است که وقتی در ترکیب قرار بگیرم، برای استقلال خوب بازی کنم.

* تسنیم: این حرف درست اما برای تو سخت نبود که 4 بازی روی نیمکت بنشینی؟

هر بازیکنی از نیمکت نشینی ناراحت می‌شود ولی باید در تمرینات کار کرد تا نظر سرمربی جلب شود. در این مدت مصاحبه‌ زیادی از من ندیده‌اید و به استقلال هم نیامده‌ام که با مصاحبه و اعتراض در ترکیب قرار بگیرم. آمده‌ام که کار کنم و این کار را در زمین نشان دهم. وقتی قراردادی با باشگاه می‌بندیم، باید حرفه‌ای رفتار کنیم. در هیچ کجای دنیا قراردادی بسته نمی‌شود که بازیکن حتما ثابت بازی کند. قبول دارم در چند سال اخیر اتفاق نیفتاده که من 2 بازی روی نیمکت بنشینم اما توکلم به خدا است و هر وقت صلاح باشد بازی می‌کنم.

* تسنیم: داستان شادی که بعد گلت انجام دادی، چه چیزی بود؟

این حرکت را در بوشهر هم در شادی‌ها و هم در عزاداری انجام می‌دهند. قبل از بازی با پیکان با بازیکنان هماهنگ کردیم که اگر گل بزنم، این حرکت را که مخصوص

بوشهری‌ها است، انجام دهیم. این کار «سنج و دمام» نام دارد.

* تسنیم: بگذریم. علاوه بر استقلال چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌دانی؟

سپاهان را تیم خوبی دیدم. این تیم به همراه پرسپولیس مدعی قهرمانی است.

* تسنیم: صحبت پایانی؟

از هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که در اولین بازی‌ که برای استقلال انجام دادم، به من کمک کردند.

میلاد بازدید : 2295 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعتقاد دارد، بازیکنان این تیم با عشق بازی می‌کنند.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی‌ 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: باید بگویم که نسبت به شرایطی که پیش از آغاز فصل داشتیم و همه بازیکنان به طور کامل در اختیار تیم نبودند، نتایجی خیلی خوبی گرفته‌ایم. تیم استقلال درحالی صدرنشین جدول رده‌بندی است که امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده مصدوم هستند و نتوانسته‌اند در دیدارهای اخیر به تیم کمک کنند.

وی با بیان اینکه «شرایط استقلال به خوبی پیش می‌رود»، تصریح کرد: چیزی که در استقلال به چشم می‌آید، فعل خواستن و تلاشی است که بازیکنان برای پیروزی انجام می‌دهند. امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم، به خوبی از مهره‌هایش بازی می‌گیرد. فراموش نکنیم که همه در استقلال از بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال گرفته تا هیئت مدیره به دنبال این هستند که حاشیه‌ اطراف تیم وجود نداشته باشد و بازیکنان بیشترین توانایی خود را نشان دهند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به تیم پیکان عنوان کرد: پیکان نفرات خوبی را پیش از فصل جذب کرده اما نتایج خوبی نگرفته است. این تیم در دیدار مقابل استقلال به دنبال جبران عقب افتادگی خود بود اما تیم ما خیلی خوب بازی کرد و شایسته پیروزی بود. واقعیت مسئله این است که بازیکنان استقلال با عشق بازی می‌کنند و انگیزه بالایی برای پیروزی دارند.

پورحیدری در خصوص نرفتن مهدی رحمتی، دروازه‌بان پیکان به سمت امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز بازی شب گذشته گفت: زیاد دوست ندارم وارد این مسائل شوم. برای رحمتی احترام قائلم اما باید بگویم هر کسی برای خودش نظری دارد.

میلاد بازدید : 14 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در ابتدا به موفقیت تیمش فکر می‌کند و پس از آن به دنبال پیشرفت خود خواهد بود.

میلاد فخر‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: همانطور که همه دیدند بازی خوبی را مقابل پیکان انجام دادیم و موفق شدیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و در کورس قهرمانی بمانیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه پیکان بازی بسته‌ای را در دستور کار داشت، گل اول‌مان به موقع بود و گره بازی باز شد. بعد از این گل موفق شدیم گل‌های بعدی را نیز به ثمر برسانیم و به یک پیروزی پرگل برسیم.

مدافع - هافبک تیم استقلال در خصوص شرایط تیم پیکان تصریح کرد: پیکان تیم ضعیفی نبود و مطمئن باشید که این تیم در هفته‌های آینده نتایج بهتری می‌گیرد. روز گذشته استقلال نمایش خیلی خوبی داشت و به واسطه عملکرد خوب تیم ما پیکان سه گل خورد.

فخرالدینی در مورد اینکه آیا می‌تواند به روند خوبش در استقلال ادامه دهد، گفت: اینطور نیست که تنها در مقطعی خوب بازی کنم. به استقلال آمده‌ام که پیشرفت کنم و خودم را نشان دهم. البته باید بگویم که همه سعی و تلاشم این است که ابتدا استقلال موفق باشد و پس از آن خودم پیشرفت کنم.

وی در مورد تشویق هواداران استقلال با شعار عجیب «میلاد لامبورگینی» عنوان کرد: این شعاری بود که هواداران استقلال برای من ساخته‌اند. لامبورگینی یک ماشین است و نمی‌دانم چرا آنها این لقب را به من دادند!

مدافع - هافبک استقلال، دیدار هفته آینده استقلال مقابل گسترش فولاد را بازی سخت توصیف کرد و گفت: گسترش بازیکنان جوانی دارد که قطعاً مقابل استقلال با انگیزه ظاهر می‌شوند. با این وجود برای اینکه همچنان در کورس باقی بمانیم مانند دیدار با پیکان تلاش می‌کنیم که سه امتیاز را کسب کنیم.

میلاد بازدید : 20 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

جلسه رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی کشورمان که از ظهر امروز (دوشنبه) در فدراسیون فوتبال آغاز شده بود به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جلسه امروز کارلوس کی‌روش و علی کفاشیان در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد. این جلسه که از ساعت 13 آغاز شده بود تا ساعت 15 به طول انجامید و به احتمال فراوان طرفین فردا به جمع بندی نهایی می‌رسند. 

قرار است مشروح توافقات کی‌روش و کفاشیان فردا به اطلاع مسئولان وزارت ورزش و جوانان برسد و جلسه‌ای با حضور سرمربی تیم ملی، کفاشیان و نصرالله سجادی برگزار شود. این احتمال وجود دارد در صورت جمع بندی نهایی طرفین قرارداد جدید امضا شود.

این در شرایطی است که کی‌روش از صبح امروز در فدراسیون فوتبال حضور داشته است و تمام برنامه‌های اردویی خود و پیش روی تیم ملی را در اختیار مسئولان فدراسیون قرار داد. امروز همچنین مهرداد خانبان و مارکار آقاجانیان، آنالیزور و مربی تیم ملی در فدراسیون حضور داشتند.

میلاد بازدید : 27 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

دو مهاجم تیم فوتبال استقلال از سرمربی تیم خود برای چالش سطل آب یخ دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آنکه علی کریمی چند روز پیش علی دایی را به چالش سطل آب یخ دعوت کرد این بار محمد قاضی و آرش برهانی از دوستان نزدیک خود برای این اتفاق دعوت به عمل آوردند.

محمد قاضی در صفحه اینستاگرام خود فیلمی را منتشر کرده که در آن آب سرد به روی سرش ریخته شده و سپس از امیر قلعه نویی و محمد بنا دعوت کرده تا در این چالش شرکت کنند.

آرش برهانی هم در صفحه اینستاگرام خود فیلمی مشابه را منتشر کرده و او هم از سام درخشانی و وحید طالب لو برای ریختن آب سرد روی سرشان دعوت کرده است.

میلاد بازدید : 17 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

سرمربی و سرپرست تیم فوتبال استقلال مجددا به عیادت پیشکسوت این تیم رفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی ظهر امروز به همراه میرشاد ماجدی سرپرست استقلال به بیمارستان بهمن رفت و به عیادت از غلامحسین مظلومی پرداخت. سرمربی استقلال در این ملاقات به غلامحسین مظلومی روحیه داد و از خدا برای وی آرزوی شفا کرد.

پیش از این سرمربی تیم استقلال به همراه تعدادی از بازیکنان این تیم به بیمارتسان بهمن رفته و از مظلومی عیادت کرده بود.

میلاد بازدید : 30 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه چون 3 گل به پیکان زدیم یعنی این تیم ضعیف بوده را قبول ندارم چون تیم ما قوی بود.

هاشم بیک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی استقلال مقابل پیکان و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد. فارس: این دومین بار بود که در استقلال دفاع آخر بازی می‌کردی در این پست راحتی؟ خدا را شکر از این دو بازی سربلند بیرون آمدم هر چند که دفاع آخر پست تخصصی من نیست ولی خوشحال می‌شوم که به استقلال کمک کنم. برای من جای خوشحالی دارد که در هر پستی که کادر فنی صلاح می‌داند به زمین می‌روم و از این اتفاق خوشحال هستم. فارس: ظاهراً کادر فنی از تو رضایت دارد؟ بازی کردن در زمین یک طرف و خوب بازی کردن طرف دیگر است. من از این بابت خوشحال هستم که خدا این توانایی را به من داده که در فوتبال در پست‌های مختلف بازی کنم همین برایم کافی است. فارس: بازی چطور بود به نظرت استقلال بهتر از این هم می‌شود؟ ما در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و خیلی خوب به هم پاس می‌دادیم و موقعیت‌سازی می‌کردیم. فکر می‌کنم هفته به هفته بهتر هم خواهیم شد. فارس: اما به نظر می‌رسید پیکان تیمی نبود که استقلال را اذیت کند. ما بازی گذشته آنها را دیده بودیم و فکر می‌کنم آنها بدشانس بودند. پیکانی‌ها هم چند موقعیت داشتند ولی نباید به تیمی که سه گل زدیم خیلی راحت بگوییم که آن تیم ضعیف بوده من این موضوع را قبول ندارم چون استقلال خیلی قوی بود. آنها با یک برد می‌توانند روحیه از دست رفته را برگردانند و به جدول برگردند.

 

فارس: واکنش هواداران استقلال به رحمتی را چطور دیدید؟ به نظرم حرکت تماشاگران خیلی قشنگ بود و من از آن لذت بردم چون رحمتی برای این تیم زحمت کشیده و خوب کار کرده و حالا به هر دلیلی از این تیم جدا شده است. این مسائل دلیل نمی‌شود که تماشاگران بخواهند به یک بازیکن فحاشی کنند من خیلی خوشحال شدم که استقلالی‌ها رحمتی را تشویق کردند. فارس: ظاهراً رحمتی با شما برخورد گرمی داشت هر چند که سمت قلعه‌نویی نرفت؟ بله، ما در تونل با هم دست دادیم و صحبت کردیم و حتی من به عنوان اولین نفر به سمت او رفتم و مشکلی هم نبود چون با هم هم‌تیمی بودیم و در کنار هم سالها بازی کردیم. فارس: به نظرت زود است در مورد قهرمانی استقلال و اینکه این تیم مدعی اصلی است صحبت کنیم؟

من هم قبول دارم زود است. هفته گذشته هیچ کس فکر نمی‌کرد سپاهان سه گل از نفت تهران بخورد. فوتبال هیچ چیزش مشخص نیست ما 30 هفته دیگر در پیش داریم و نگه داشتن یک تیم در شرایط ایده‌آل آن هم در عرض 3 هفته کار بسیار سختی است باید تلاش کنیم که خودمان را در وضعیت خوب نگه داریم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

میلاد بازدید : 56 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: درست است که رحمتی به سمت نیمکت تیم ما نرفت اما نه تنها چیزی از ارزش‌های قلعه‌نویی کم نشد بلکه عزت او بیشتر شد.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص نتایج تیم استقلال در هفته‌های اخیر اظهار داشت:  خوشبختانه با برنامه‌ریزی که انجام شده نتایج خوبی گرفتیم و فکر می‌کنم بستری فراهم شده که اینگونه نتایج ادامه پیدا کند. وی افزود: قلعه‌نویی یک مربی استثنایی و باشعور است که جا دارد از او تشکر و قدردانی کنم و در این نتایج اخیر اعضای محترم هیأت مدیره دخیل هستند زیرا آنها هم تلاش خود را انجام دادند. گرفتن 12 امتیاز از 5 هفته گذشته کار ساده‌ای نبود و ان‌شاءالله در بازی جمعه نیز این اتفاق رخ داده و روند موفقیت‌های استقلال ادامه داشته باشد. مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه بستن تیم قبل از شروع فصل چقدر در این نتایج تاثیر داشت، گفت: شاید در ابتدای حضورم در باشگاه کمی کار سخت بود اما من 50 سال است که در ورزش حضور دارم و بیش از 25 سال است که با امیر قلعه‌نویی دوست هستم. ما با انبوهی از مشکلات کار را آغاز کردیم و به دنبال این هستیم که بدهی‌های گذشته را هم پرداخت کنیم. به مرور زمان این کار را انجام خواهیم داد و فکر می‌کنم تا به حال حدود 6 میلیارد تومان برای بدهی‌های گذشته در نظر گرفته و در حال پرداخت هستیم. افشارزاده در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه در جریان بازی روز گذشته هواداران مهدی رحمتی را تشویق کرده‌اند،‌گفت: فکر می‌کنم وظیفه تماشاگران بوده رحمتی را تشویق کنند چون برای این تیم زحمت کشید اما به نظرم بهتر بود رحمتی به سمت قلعه‌نویی می‌رفت. وی افزود: نه تنها احترام امیر قلعه‌نویی و عزت او کم نشد بلکه بیشتر هم شد چون قلعه‌نویی مربی رحمتی بوده و هر کس با حرکات خود عزت و احترام می‌آورد. ای کاش رحمتی این کار را انجام می‌داد ولی حالا که این اتفاق نیفتاده مسئله مهمی نیست. مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد جلسه روز گذشته هیأت مدیره این باشگاه گفت: جلسه پیرامون مسائل جاری باشگاه بود و بیشتر در مورد مسائل مالی و روند کار در آینده صحبت کردیم. افشارزاده در خصوص اینکه خادم مدعی شده بود اسپانسر استقلال تا اواخر این هفته با این باشگاه تسویه حساب می‌کند،‌گفت: اسپانسر تا به امروز مبالغی را به ما پرداخت کرده و کار را پیش برده ما هم در این زمینه مشکلی نداریم.

وی در پایان از طرف باشگاه استقلال و اعضای هیأت مدیره درگذشت مهدی نفر را به جامعه مطبوعات و رسانه‌های کشور تسلیت گفت.

میلاد بازدید : 24 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (5)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرویز دهداری مدرن ایران.؟..متخصص ها و کارشناسان را دوست دارم. ..در هر رشته و زمینه ای...آنها که برای موفقیت تخصصی تلاش می کنند و می جنگند...برنامه دارند....بیش از انکه در پی زیر سوال بردن موفقیت های دیگران و حمله به موفقیت دیگران باشند متمرکز بر خود و حوزه تخصصی خود هستند...به نظرم یکی از این سرمایه ها محمد تقوی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و کارشناس ورزشی سال های اخیر است...مودب و اخلاقی و متواضع و کارشناس...متمرکز بر حوزه و تخصص اش و حالا در پی طی کردن گام به گام مدارج علمی و آموزشی در فوتبال...او می تواند پرویز دهداری مدرن ایران باشد ..سرمایه ای جدید برای فوتبال ایران....حسی توام با احترام به یک کارشناس اخلاقی تحصیلکرده... نماد سبکی نو در ورزش و جامعه ما ..

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرشمانتیجه ی بازی استقلال*نفت چه می شود؟
    بهترین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 177
  • بازدید کلی : 19,839