loading...
وبلاگ هواداران استقلال آبی دلان
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بازدید : 24 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (5)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرویز دهداری مدرن ایران.؟..متخصص ها و کارشناسان را دوست دارم. ..در هر رشته و زمینه ای...آنها که برای موفقیت تخصصی تلاش می کنند و می جنگند...برنامه دارند....بیش از انکه در پی زیر سوال بردن موفقیت های دیگران و حمله به موفقیت دیگران باشند متمرکز بر خود و حوزه تخصصی خود هستند...به نظرم یکی از این سرمایه ها محمد تقوی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و کارشناس ورزشی سال های اخیر است...مودب و اخلاقی و متواضع و کارشناس...متمرکز بر حوزه و تخصص اش و حالا در پی طی کردن گام به گام مدارج علمی و آموزشی در فوتبال...او می تواند پرویز دهداری مدرن ایران باشد ..سرمایه ای جدید برای فوتبال ایران....حسی توام با احترام به یک کارشناس اخلاقی تحصیلکرده... نماد سبکی نو در ورزش و جامعه ما ..

milad بازدید : 49 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر در اروپا به سر می‌برد در چند روز آینده به احتمال فراون با تیم مورد نظرش قرارداد امضا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که کریم انصاری‌فرد برای مذاکره با چند تیم اسپانیایی ایران را ترک کرده شایعه حضور او در پرسپولیس شنیده و گفته می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از مصدومیت طولانی مدت رضا نوروزی، درصدد جذب انصاری‌فرد هستند.

با این حال مهاجم تیم ملی ایران که قبلا هم گفته بود نمی‌خواهد در ایران بازی کند، در حال حاضر تمایلی برای بازگشت به تیم سرخ پوش تهرانی ندارد و به نزدیکانش هم گفته که نمی‌خواهد در لیگ برتر بازی کند.

انصاری‌فرد در دو سه روز آینده تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد. او با چند پیشنهاد روبرو است و قرار است این هفته تصمیم بگیرد.

milad بازدید : 49 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (3)

سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که قلعه‌نویی مشکلی برای نشستن روی نیمکت برای دیدار مقابل پیکان ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، میرشاد ماجدی در خصوص تذکر سازمان لیگ به باشگاه استقلال برای پرداخت جرایم امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال، گفت: تا ساعتی دیگر جرایم مالی را پرداخت می‌کنیم تا قلعه نویی، بوستانی و فکری مشکلی برای همراهی تیم در بازی امشب مقابل پیکان ندارند.

وی در ادامه با تبریک روز پزشک عنوان کرد: به مناسب روز پزشک و تقدیر از کادر پزشکی تیم‌مان که همیشه درحال تلاش هستند، هدایایی کوچک برای کادرپزشکی مان تهیه کرده‌ایم که پیش از بازی آنها را به این عزیزان تقدیم می‌کنیم.

دیدار پیکان و استقلال ساعت 19:10 در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

milad بازدید : 46 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

 

مسئولان باشگاه استقلال به مناسبت روز پزشک هدایایی را برای 4 عضو کادر پزشکی این تیم تدارک دیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه استقلال به مناسبت روز پزشک هدایایی را برای 4 عضو کادر پزشکی این تیم در نظر گرفتند.

با توجه به اینکه روز گذشته روز پزشک نامگذاری شده بود و بازیکنان استقلال هم در جریان تمرین این تیم به اعضای کادر پزشکی تبریک گفتند امروز نیز به همین مناسبت هدایایی را برای دکتر کاوه ستوده، اکبر رضایی، مجید مبارکی و امیر مهریزی در نظر گرفتند.

قرار است این هدایا در جلسه فنی پیش از بازی به اعضای پزشکی استقلال تقدیم شود.

آگرین بازدید : 19 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (4)

پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از شیوه کار باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال ایران گفت: اگر باشگاه‌های ما سازندگی داشته باشند، تیم ملی هم خوب می‌شود.

جعفر کاشانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اظهارات کارلوس کی‌روش و علی کفاشیان مبنی بر این که هدف، صعود به جام‌جهانی 2018 است، گفت: وقتی تشکل ورزش مقطعی باشد همین می‌شود که فقط به "تیم" فکر می‌کند. اگر باشگاه‌ها سازندگی داشته باشند، اهداف تیم ملی هم فراتر از صعود به جام جهانی می‌شود. فوتبال ایران به باشگاه‌های با فرهنگ و با کلاس نیاز دارد. اثر این کار در تیم ملی هم مشهود خواهد بود. عملکرد تیم ملی در برزیل نشانگر سطح فوتبال ایران نیست.

کاشانی افزود: در همه جای دنیا کمیته‌های فنی برای اهداف تیم ملی تصمیم می‌گیرند نه یک فرد. فدراسیون فوتبال باید کمیته‌ فنی داشته باشد و برای آینده و زیرساخت‌ها برنامه بریزد ولی ما زیر ساخت نداریم.

ملی‌پوش دهه 40 و 50 فوتبال ایران همچنین گفت: کار مربی تیم ملی هماهنگ کردن بازیکنان است. سرمربی تیم ملی به بازیکنان تاکتیک یاد نمی‌دهد. باشگاه باید سازندگی داشته باشد و بازیکنان را خوب تربیت کند.

سرمربی تیم ملی هم آنها را با بهترین شیوه کنار هم قرار می‌دهد. فدراسیون وظیفه سازندگی ندارد. در ایران فدراسیون کار باشگاه‌ها را می‌کند و این باشگاه‌ها هستند که از تولیدات تیم‌های ملی پایه استفاده می‌کنند.

کاشانی همچنین گفت: مسئولان فدراسیون و کی‌روش گفته‌اند که جام ملت‌های آسیا اولویتشان نیست. شاید این حرف توجیه ناکامی احتمالی ایران در این جام باشد اما حقیقت این است که کی‌روش حق دارد این را بگوید. او باید از دل همین لیگ بازیکن انتخاب کند و نمی‌تواند از خارج از کشور بازیکن بگیرد.

وی درباره کیفیت مسابقات لیگ برتر هم گفت: لیگ خوب برگزار می‌شود. برخی تیم‌ها مثل ذوب آهن و نفت تهران با کلاس بازی می‌کنند و سیستم‌ دارند. معلوم است که کارهایشان برنامه‌ریزی دارد. باید این گونه باشگاه‌ها فعالیت مداوم داشته باشند.

کاشانی افزود: هنوز نمی‌شود درباره عملکرد مربیان قضاوت کرد. اگر چند بازی دیگر هم سپری شود آن وقت می‌توان کار تیم‌ها را ارزیابی کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در ابتدای فصل چهاردهم لیگ برتر نیز گفت: پرسپولیس سال‌هاست که دارای مشکلات عدیده است. پرسپولیس یک تیم است و تا وقتی باشگاه نباشد، مشکلاتش پا برجاست.

وی در پایان گفت: امیدوارم روزی دارای باشگاه باشیم که به صورت خصوصی شکل گرفته و از نخبگان در ترکیبش استفاده کند. فوتبال امروز دیگر یک مقوله تفریحی نیست، بلکه عامل مهمی برای اثرگذاری در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه است.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرشمانتیجه ی بازی استقلال*نفت چه می شود؟
    بهترین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 184
  • بازدید کلی : 19,846